8 marca 2019, Mateusz Tomczak

Zapowiedziano Wrath: Aeon of Ruin - duchowego spadkobiercę Quake'a

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4, Tematyka: Cenega Zwiastuny gier 3D Realms strzelanina, Producenci: Cenega

Za prace odpowiadają ekipy 1C Entertainment oraz 3D Realms. Wrath: Aeon of Ruin nawiązywać ma nie tylko do Quake'a, ale też do takich klasków jak DOOM, Duke Nukem 3D czy UNREAL.

Wielu graczy rozpoczynało przygodę z grami FPS od Quake'a. Jeśli jesteście w tym gronie i z sentymentem wspominacie początki tej kultowej serii to być może zainteresuje Was zapowiedziany właśnie Wrath: Aeon of Ruin.

Za prace odpowiadają ekipy 1C Entertainment oraz 3D Realms, sami twórcy określają grę jako duchowego spadkobiercę Quake'a właśnie. Jednocześnie zaznaczają, że spodziewać można się ponadczasowych elementów innych klasyków, takich jak DOOM, Duke Nukem 3D czy UNREAL.

“Charakterystyczne dla WRATH mroczny fantasy horror, podstawy rozgrywki i klasyczny styl to coś, co często jest naśladowane, ale rzadko z sukcesem. To coś, czego brakuje w dzisiejszych grach. Nasz zespół twórców sceny Quake’a, którzy są mistrzami w swoim rzemiośle, i wizjoner Jeremiah KillPixel Fox tworzą zapadającą w pamięć podróż, która zapowiada się niesamowicie.” - Frederik Schreiber, wiceprezes 3D Realms i producent WRATH


Przemierzając starożytne krypty, zniszczone ruiny i skowyczące lasy można będzie korzystać z dziewięciu broni i dziesięciu artefaktów. Z pewnością będą pomocne, przeciwnicy mają atakować w ogromnej liczbie.

Przedsmak oprawy audiowizualnej daje powyższy zwiastun. Warto jednak nadmienić, iż do prac zaangażowany został kompozytor Andrew Hulshult (Quake Champions) i starszy inżynier dźwięku Bjørn Jacobsen (Cyberpunk 2077).

Wrath: Aeon of Ruin już latem trafi na PC z Windows, Mac i Linux. Gra będzie dostępna również na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch, ale ich właściciele poczekają dłużej. W przypadku tych platform premiera odbędzie się bowiem w pierwszej połowie 2020 roku.

Źródło: 1C Entertainment, Cenega

Komentarze

  • darioata, #

    To juz przynajmniej mogli dac realisyczna grafike z Raj Tracing w czasie rzeczywistym a nie taka rodem z 1995 roku z ogromnymi pikselami!

  • Michał 06, #

    Mam nadzieję że wymagania będą współmierne do grafiki

  • patol1984, #

    Czyli pentium 166MHz i 16MB RAM

  • kombajn, #

    Quake 1 wymagał Pentium 75 MHz, 8 MB RAM, to wygląda trochę gorzej wiec powinno chodzić na 486. Taa cóż tak by było gdyby twórcy nie byli leniwymi pawianami, a tak wymagania w ciemno będą takie jak do GTA 5 co najmniej.

  • patol1984, #

    Wymagał tyle na 320x240, w 640x480 dopiero na pentium 166 i 16MB grało się przyzwoicie i nie muliło w multiplayera ;D

  • xxx.514, #

    Coś jak Amid Evil czy Dusk. Może być ciekawie.

  • Azik73, #

    Siłą Quake, DN czy Unreal-a była nie tylko rozwałka hord "niewiernych" ale też ciekawe zagadki/sekrety. Jak tego nie spierd... to może być nawet przyjemnie ;)

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap