21 stycznia 2019, Mateusz Tomczak

Tak (naprawdę dobrze) wygląda nowy System Shock

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4, Tematyka: Survival horror Gameplay

Twórcy zaprezentowali materiał wideo, który prezentuje finalny wygląd odświeżonego System Shock. Czy udało się zachować klimat oryginału?

Wydany w 1994 roku System Shock to jedna z gier, które przez wielu określane są mianem kultowych. Wszystko wskazuje na to, że nowa wersja ma się coraz lepiej i powoli będziemy przybliżać się do premiery.

Wszystko zaczęło się od udanej kampanii w serwisie Kickstarter. Dzięki zebranym funduszom Nightdive Studios rozpoczęło prace od razu zapewniając, że przygotuje coś więcej niż remaster. Problem w tym, że w pewnym momencie prace zostały wstrzymane, nieco zmieniono koncepcję całego projektu i jednocześnie przesunięto premierę na 2020 rok. Od tego czasu jest jednak tylko lepiej czego najświeższy dowód właśnie ujrzał światło dzienne.

Mowa o materiale wideo, który prezentuje finalny wygląd gry. Dosłownie, ponieważ nanoszone będą jeszcze poprawki, ale nie w zakresie oprawy graficznej.


Jak Wam się podoba? Pamiętacie oryginał? Udało się zachować jego klimat? Przypominamy, iż nowy System Shock zmierza na komputery osobiste (z systemami Windows, Linux i macOS) oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: Nightdive Studios

Komentarze

  • czorcik696, #

    Coś pięknego. Klimat, klimat i jeszcze raz klimat.

  • dariozata, #

    A ja tu nie widze zadnego klimatu! Widze kolejny symulator spacerowicza i otwierania drzwi jakich jest juz setki na steamowym smietniku gier indie!

  • r_e_s_e_t, #

    Wygląda jak proceduralnie wygenerowane skrzyżowanie łodzi podwodnej ze średniowiecznym zamkiem i +500 na niebieskie światełka. W ogóle nie oddaje klimatu oryginału, a koncepcja artystyczna jest niespójnym zlepkiem niepowiązanych pomysłów.

  • Kenjiro, #

    Mam kompletnie odmienne zdanie. Już pierwsze spojrzenie przypomniało mi starego System Shocka. Wygląda do tego dużo lepiej (bardziej podobne do oryginału) od poprzedniej próby sprzed dwóch lat.
    Czekam na film z pozostałymi elementami gry, które zapewne są jeszcze w fazie rozwojowej.

  • d i l, #

    Też tak sądzę - niebieskie światła i dym - club-owa impreza, a nie centrum badawcze. Powinni bardziej opierać się na 2 części, gdzie pomysł ewoluował, był takim usprawnieniem jedynki. W podobny sposób tworzą Black Mesa i efekty są bardzo dobre. Może chociaż doczekamy się jakiegoś mod-a, który wyprostuje choćby samą grafikę.

  • levusek1992, #

    I niech ktoś mi powie, że ten RT tak potrzebny. Przecież to się niczym nie różni

  • r_e_s_e_t, #

    Raytracing jest od dekad wykorzystywany do spektralnych symulacji zachowania światła. Jest ostatecznym celem na drodze do fotorealizmu.

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.