9 października 2018, Wojciech Kulik

Samsung otwiera drugi Inkubator w Polsce

Kategoria: Technologie i Firma, Tematyka: Samsung Start-up, Producenci: Samsung

Jeszcze przed końcem tego roku w Lublinie uruchomiony zostanie drugi w naszym kraju Samsung Inkubator. Tam rozwijane mają być innowacyjne projekty z sektora cyberbezpieczeństwa.

Samsung Inkubator to program i miejsce, w którym start-upy rozwijają innowacyjne technologie. A właściwie programy i miejsca, bo jeszcze w tym roku uruchomiona zostanie druga taka placówka.

W pierwszym inkubatorze Samsunga, w Rzeszowie, rozwijane są technologie z obszaru internetu rzeczy, wirtualnej rzeczywistości i gadżetów ubieralnych. Druga placówka natomiast będzie mieścić się w Lublinie, a głównym obszarem zainteresowań będzie tak istotne w naszych czasach cyberbezpieczeństwo.

Samsung wybierze do programu między innymi start-upy opracowujące rozwiązania zabezpieczające systemy inteligentne. Młodzi przedsiębiorcy otrzymają stałe wsparcie menedżerów i inżynierów tej firmy, a najlepsze będą mogły liczyć również na dofinansowanie.

Inkubator Samsung logo

„Polska jest dla marki Samsung niezwykle istotnym rynkiem, nie tylko pod względem sprzedaży, ale również zaangażowania firmy w wiele inicjatyw. Nie tylko podnosimy kompetencje cyfrowe Polaków, lecz także staramy się wyrównywać szanse młodych, zdolnych przedsiębiorców, którzy potrzebują wsparcia w prowadzonych projektach” – skomentowała Magdalena Olborska, CSV & Partnership Manager w Samsung Electronics Polska.

Lubelski inkubator będzie miał coś do zaoferowania także mieszkańcom. Konkretnie będą to hackatony, szkolenia i warsztaty, na których będzie można podnieść swoje kompetencje.

Źródło: Samsung. Foto: StartupStockPhotos/Pixabay (CC0)

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.