13 września 2018, Wojciech Kulik

Naprawa lub wymiana następnego dnia - serwery QNAP NAS z gwarancją NBD

Kategoria: Komputery Serwery Technologie i Firma Serwery plików NAS, Tematyka: Qnap Sprzęt do firmy, Producenci: Qnap

Firmy zainteresowane zakupem serwerów NAS firmy QNAP mogą już korzystać z nowych, atrakcyjnych opcji gwarancyjnych: Next Business Day i Next Business Day Onsite.

Serwery NAS służą w przedsiębiorstwach przede wszystkim do synchronizacji i backupowania danych. To niezwykle istotne procesy i bez wątpienia zachowanie ich ciągłości powinno być priorytetem. Najwyraźniej mając to na uwadze firma QNAP uruchomiła gwarancję NBD, co oznacza – ni mniej, ni więcej – że naprawa lub wymiana urządzenia odbywa się na drugi dzień po zgłoszeniu.

NBD to skrót od Next Business Day (czyli: następny dzień roboczy) i w tej nazwie kryje się dosłownie wszystko. Klienci, którzy zdecydują się na taką opcję, mogą liczyć na wsparcie zespołu pomocy technicznej (przez telefon, e-mail lub czat), priorytetowe rozpatrzenie zgłoszenia oraz wysyłkę sprawnego urządzenia w następnym dniu roboczym. Przygotowano również wariant NBD Onsite z ofertą dostarczenia tego urządzenia następnego dnia przez pracownika QNAP.

Ceny gwarancji (jaką wykupić można w ciągu 90 dni od zakupu serwera – na okres od 1 do 5 lat) są uzależnione od wielu różnych czynników, a przez to ustalane indywidualnie. Szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnej stronie producenta.

QNAP gwarancja

„Współczesne serwery QNAP NAS są dla wielu firm czymś znacznie więcej niż tylko sieciowym magazynem danych – to wielozadaniowe, bardzo wydajne urządzenia, które mogą pełnić bardzo zróżnicowane funkcje – od serwera plików, przez serwer wirtualizacji, centrum monitoringu, prywatną chmurę i wiele, wiele innych zastosowań” – skomentował Grzegorz Bielawski, Country Manager QNAP. 

„Rozumiemy doskonale, że tak ważne dla funkcjonowania nowoczesnej organizacji urządzenie po prostu musi działać, a użytkownik powinien być maksymalnie zabezpieczony przed skutkami ewentualnej awarii. Stąd pomysł na znaczące rozszerzenie naszej oferty w zakresie gwarancji” – dodał Grzegorz Bielawski.

Źródło: QNAP

Komentarze

  • Kenjiro, #

    W jednym miejscu piszecie, iż "na drugi dzień po zgłoszeniu", a w drugim już klarujecie, iż jednak chodzi o "następny dzień roboczy". To nie są równoważne określenia.
    Niektóre firmy pracują w weekendy, a wtedy czekanie 3 dni kalendarzowe na wysyłkę/dostawę sprzętu (gdy sprzęt się uszkodzi w piątek), to już jest zbyt długo.
    Przydałaby się faktyczna gwarancja CTR (Call To Repair), czyli czas do naprawy, często 8 lub nawet 4h.

  • abukiewicz, #

    jak byś doczytał * pod obrazkiem to w tym następny dzień roboczy też jest haczyk. następny dzień roboczy tylko jeśli zgłoszenie zostanie rozpatrzone przed godziną 14.

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.