13 września 2018, Wojciech Kulik

Naprawa lub wymiana następnego dnia - serwery QNAP NAS z gwarancją NBD

Kategoria: Komputery Serwery Technologie i Firma Serwery plików NAS, Tematyka: Qnap Sprzęt do firmy, Producenci: Qnap

Firmy zainteresowane zakupem serwerów NAS firmy QNAP mogą już korzystać z nowych, atrakcyjnych opcji gwarancyjnych: Next Business Day i Next Business Day Onsite.

Serwery NAS służą w przedsiębiorstwach przede wszystkim do synchronizacji i backupowania danych. To niezwykle istotne procesy i bez wątpienia zachowanie ich ciągłości powinno być priorytetem. Najwyraźniej mając to na uwadze firma QNAP uruchomiła gwarancję NBD, co oznacza – ni mniej, ni więcej – że naprawa lub wymiana urządzenia odbywa się na drugi dzień po zgłoszeniu.

NBD to skrót od Next Business Day (czyli: następny dzień roboczy) i w tej nazwie kryje się dosłownie wszystko. Klienci, którzy zdecydują się na taką opcję, mogą liczyć na wsparcie zespołu pomocy technicznej (przez telefon, e-mail lub czat), priorytetowe rozpatrzenie zgłoszenia oraz wysyłkę sprawnego urządzenia w następnym dniu roboczym. Przygotowano również wariant NBD Onsite z ofertą dostarczenia tego urządzenia następnego dnia przez pracownika QNAP.

Ceny gwarancji (jaką wykupić można w ciągu 90 dni od zakupu serwera – na okres od 1 do 5 lat) są uzależnione od wielu różnych czynników, a przez to ustalane indywidualnie. Szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnej stronie producenta.

QNAP gwarancja

„Współczesne serwery QNAP NAS są dla wielu firm czymś znacznie więcej niż tylko sieciowym magazynem danych – to wielozadaniowe, bardzo wydajne urządzenia, które mogą pełnić bardzo zróżnicowane funkcje – od serwera plików, przez serwer wirtualizacji, centrum monitoringu, prywatną chmurę i wiele, wiele innych zastosowań” – skomentował Grzegorz Bielawski, Country Manager QNAP. 

„Rozumiemy doskonale, że tak ważne dla funkcjonowania nowoczesnej organizacji urządzenie po prostu musi działać, a użytkownik powinien być maksymalnie zabezpieczony przed skutkami ewentualnej awarii. Stąd pomysł na znaczące rozszerzenie naszej oferty w zakresie gwarancji” – dodał Grzegorz Bielawski.

Źródło: QNAP

Komentarze

  • Kenjiro, #

    W jednym miejscu piszecie, iż "na drugi dzień po zgłoszeniu", a w drugim już klarujecie, iż jednak chodzi o "następny dzień roboczy". To nie są równoważne określenia.
    Niektóre firmy pracują w weekendy, a wtedy czekanie 3 dni kalendarzowe na wysyłkę/dostawę sprzętu (gdy sprzęt się uszkodzi w piątek), to już jest zbyt długo.
    Przydałaby się faktyczna gwarancja CTR (Call To Repair), czyli czas do naprawy, często 8 lub nawet 4h.

  • abukiewicz, #

    jak byś doczytał * pod obrazkiem to w tym następny dzień roboczy też jest haczyk. następny dzień roboczy tylko jeśli zgłoszenie zostanie rozpatrzone przed godziną 14.

  • piokrak, #

    Oby NBD w QNAP działało lepiej ponieważ właśnie czekam na swój serwer TVS-473 dokładnie 36 dni i końca nie widać, więc nie jestem przekonany co do twierdzenia że dla QNAP (zacytuję) "moje dane są bezcenne". Pomimo funkcjonalności nie jestem przekonany czy warto rozpatrywać następnym razem ofertę QNAP, gdy support jest tak opieszały w tym przypadku i pozostawia firmę na już ponad miesiąc bez dostępu do istotnych danych.

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.