2 stycznia 2019, Mateusz Tomczak

Project CARS 3 ma nawiązywać do Need for Speed Shift

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole, Tematyka: Slightly Mad Studios wyścigi, Producenci: Slightly Mad Studios

Powoli zaczynamy poznawać informacje przybliżające nam Project CARS 3. Gra ma być owocem nauki, jaką wyciągnięto przy poprzednich produkcjach.

Przedstawiciele Slightly Mad Studios potwierdzili ostatnio, iż pracują nad Project CARS 3. Chociaż na oficjalną zapowiedź gry cały czas czekamy to już teraz pojawiają się pierwsze informacje na temat tego, czego można się po niej spodziewać.

Spodobają się one tym graczom, którzy dobrze bawili się przy Need for Speed Shift. Ian Bell, CEO Slightly Mad Studios, stwierdził w ostatnim wywiadzie, iż Project CARS 3 może być uznawane za duchowego następcę tego tytułu.

„Przy Project CARS 2 postawiliśmy na ogromną różnorodność przez co mieliśmy nieskończone problemy z balansem rozgrywki. To dla nas solidna lekcja i chociaż nie mamy zamiaru zmniejszać zawartości, wiemy co musimy poprawić, gdzie podejmowaliśmy kiepskie decyzje, które, nazwijmy to, były nieoptymalne. Project CARS 3 będzie bardziej duchowym następcą Need for Speed Shift, przede wszystkim przed dobra, za które wszyscy go pokochali.”

Chodzić może tutaj głównie o symulacyjny model jazdy. Need for Speed Shift to oczywiście gra, którą przygotowało Slightly Mad Studios. Miała swoją premierę w 2009 roku.

Źródło: dsogaming

Komentarze

  • chotnik2, #

    Niech zrobią grę o wyściagach po mieście jak NFS U1/2.

  • MarTum, #

    Gdyby zrobili udany remaster Underground 2 to by zgarnęli mega kokosy. To samo z Most Wanted.

  • Adriian, #

    Ta, jasne. Jakby zrobili, to byłby ból d..., że im się nie chciało i odgrzali kotleta, że wszyscy to znają, że stary NSF:U lepszy.

  • randallandhopkirk, #

    PC 2 jest zdecydowanie dobrym krokiem w kierunku solidnego symulatora, jest dużo bliżej ideału jakim jest RRE niż poprzednia część. Nareszcie prowadzenie samochodów stało się sensowne i nie nawiązywało jak jedynka do kiepskich arcadówek. Oczywiście nie jest to gra idealna, bo nieporozumieniem na całej linii było dodanie udziwnień w stylu RX, które ani nie są realistyczne w prowadzeniu ani też nie wiadomo na jakiej zasadzie mają nawiązywać do reszty gry, i do tego fatalnie zbalansowane. Ale i tak dwójka to spory krok do przodu w stosunku do poprzedniej części.

  • freezoid, #

    jeżeli będą się tak wzorować na NFS: shift to bez kierownicy nie ma co nawet podchodzić do tej gry

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.