10 sierpnia 2018, Mateusz Tomczak

Porcja bardzo brutalnej rozgrywki z Doom Eternal

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4, Tematyka: Gameplay Bethesda Id Software strzelanina, Producenci: Bethesda Id Software

Doom Eternal przyniesie bardzo dużą liczbę przeciwników i szeroki arsenał. Sama rozgrywka będzie tu nie tylko dynamiczna, ale również bardzo brutalna.

Zapowiedź Doom Eternal, z którą mieliśmy do czynienia na E3 2018, spotkała się z ciepłym przyjęciem. Twórcy pochwalili się zwiastunem, ale na fragmenty rozgrywki kazali czekać. Do dziś.

Pokazano je z okazji rozpoczynającego się QuakeCon 2018. Dodatkowo ujawniono pewne bardzo ciekawe informacje. Okazuje się, że gracze będą musieli stawić czoła różnorodnym przeciwnikom, ich rodzajów ma być dwukrotnie niż w poprzedniej odsłonie serii. Można liczyć na bardzo szeroki arsenał, który obejmie dobrze znane już propozycje oraz kilka nowości. Potwierdzono też, iż przy połączeniu z Internetem można będzie dołączyć do kampanii innego gracza. Nie po to, aby mu pomóc. Decydując się na skorzystanie z tej opcji gracz pojawi się w cudzej kampanii jako demon.

Oczywiście należy oczekiwać, że rozgrywka będzie tu nie tylko dynamiczna, ale również bardzo brutalna. Doskonale potwierdza to przywoływany, najnowszy materiał wideo. Czekający na Doom Eternal koniecznie powinni na niego spojrzeć.

Doom Eternal - gameplay z QuakeCon 2018


Twórcy nie zabrali jednak głosu w sprawie daty premiery gry, która wciąż pozostaje zagadką. Można za to nastawiać się, iż Doom Eternal trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: youtube - Punish - Latest Gameplay Trailers!

Komentarze

  • kitamo, #

    szału nie ma

  • chotnik2, #

    Bo to jest czesc dema na konsoli. Dlatego jest taka szybkosc a nie inna.
    Cos mi nie pasowalo w tych ruchach poziomych celownika jak od linijki, ani piksela w dol czy gore.

  • kitamo, #

    ja mowie o tym jak poruszają się moby a nie bohater.

  • n4zgul, #

    Fajna sieczka :D

  • kitamo, #

    a nie uważasz ze wszystko jest jakies takie powolne? ja rozumiem że fajni dooma to już tetrycy ale nawet jak dla dziadków to ta gra jest zbyt wolna :D

  • chotnik2, #

    I tak jest 5 razy szybsze niz inne single player shootery, nie ma reloadu, nie ma coverow.

  • kitamo, #

    serious sam był znacznie szybszy :)

  • chotnik2, #

    Czy ja wiem, SS mial duza ilosc mobow (w sensie ilosci ich, a nie rodzaju) ktore szly na zwarcie (szkielety, byki, bombery) wiec tym wymuszal szybkosc.
    Doom ma wiecej mobow strzelajacych.

    SS ogolnie ciezko z tym porownac, bo wiekszosc map w SS to wielkie plaskie powierzchnie i kupa przeciwnikow naraz ktorzy w zaden sposob nie unikaja pociskow, tylko ida na nas w liniii prostej i zalewaja swoja iloscia, a nie jakoscia.

  • Warmonger, #

    Ooo, tego mi brakowało w grach komputerowych. Mnóstwo potworów do ustrzelenia i do tego dynamiczne akrobacje w środku walki :)

  • patol1984, #

    No cóż, to doom, pozycja obowiązkowa jak dla mnie ;d

  • JanKovalski, #

    To juz jest nudne! Zrobcie Doom Battle Royale a nie zwykle single w ktore coraz mniej ludzi gra!

  • kitamo, #

    hahaha będzie i BR :D
    w poprzednim domie niestety tryb multi nie został przyjęty ciepło przez graczy to może BR zmieni cos :D

  • chotnik2, #

    >brak reloadu co 3 strzaly
    >brak coverow i wychylania sie co pol sekundy zeby oddac 1 strzal

    biere

  • chotnik2, #

    A to co jest w artykule to jest tylko czesc 1 dema, z konsoli. Dlatego gracz sie rusza tak a nie inaczej.
    tutaj (ten sam kanal) jest dluzszy film :
    https://www.youtube.com/watch?v=Zl9a3gEOsUs
    i od 7 minuty jest dalsza czesc, tym razem podobno juz na m+k.
    I tu juz gosc sie duzo szybciej obraca i biega i gra wiecej tez pionie.

  • kitamo, #

    cały ten materiał jest z konsoli. Widac charakterystyczne działanie akceleracji (a wlasciwie niedziałanie).

    mi bardziej chodzi o statyczne poruszanie sie mobow - stoja prawie ze w miejscu.
    Bardziej by mi sie podobało jakby biegały jak szalone po mapie

  • lenoxxx, #

    Jesteś w błędzie. Ten ruch szarpany od 7 minuty jest na pewno z m+k. Nigdy nie udało mi się uzyskać takiego ruchu z taką celnością na padzie.

  • xxx.514, #

    Na konsoletach musi być jakieś ułatwienie, to i moby się nie ruszają - przecież nie nadążyłby z autoaimem na tym swoim śmiesznym padziku. Prawdopodobnie w wersji PC będzie już normalnie - moby będą frywolnie hasać po planszy, a i finisherów będzie mniej.

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.