12 stycznia 2018, Mateusz Tomczak

PlayerUnknown’s Battlegrounds podbija także Xbox One

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One, Tematyka: strzelanina gra sieciowa

Podobnie jak w przypadku PC, PlayerUnknown’s Battlegrounds bardzo szybko przekonuje do siebie graczy korzystających z konsoli Xbox One.

Można chyba zaryzykować tezę, że większość graczy słyszała o PlayerUnknown's Battlegrounds. Trudno jednak aby było inaczej, skoro sprzedaż już jakiś czas temu przekrczyła 20 mln. I mowa tylko o wersji PC, a teraz musimy zacząć dodawać do tego egzemplarze nabywane przez posiadaczy Xbox One.

Microsoft postarał się o to, aby PlayerUnknown’s Battlegrounds zadebiutowało na wspomnianej konsoli jeszcze pod koniec zeszłego roku. I chociaż od premiery upłynęło tylko kilka tygodni, można już twierdzić, że gra pobija także tę platformę.

Świadczy o tym fakt, iż przy PlayerUnknown’s Battlegrounds na Xbox One bawią się już ponad 3 miliony graczy. Mało zniechęcające jest najwidoczniej to, iż gra zadebiutowała w programie Xbox Game Preview, a zatem nie jest jeszcze ukończona. Twórcy zapewniają jednak o systematycznych poprawkach i pojawianiu się nowych funkcji, w tym tygodniu dodano na przykład widok z perspektywy pierwszej osoby.


Źródło: Xbox Polska

Komentarze

  • Colidace, #

    Microsoft to bardzo cierpliwa firma. Wiele lat upłynie aż dopną swego i staną się liderem. Klawaitury i myszki do XBOX to będzie początek końca ery PS.

  • Eternal1, #

    P.S. Klawiatury i myszki dla pierwszego Playstation były już dostępne w 1995 roku i jak widzisz szału nie zrobiły skoro 99,5% gier ich nie wspierało.
    Konsole PAD-em stoją Panie, padem.

  • Fenio, #

    PS3 dobitnie pokazał że można mieć standardowe USB, pełną kompatybilność z klawiaturami i myszkami USB oraz niemal wszystkie gry z obsługą ograniczoną do padów.
    Konsole mają być dla kanapowych graczy, pad w ręce i równe szanse dla każdego. Dodaliby obsługę myszy i klawiatury to zaczęłyby się podziały na tych co mają większe i mniejsze szanse w grach. Problem którego chcą uniknąć zarówno producenci sprzętu jak i gier na konsole.

  • sabaru, #

    Ciekawe czy ktoś gdzieś już próbował w realu zrobić coś takiego jak w tej grze.

  • tasioros, #

    Myślę że mógłby być mały problem ze stale zmniejszającą się strefą, poza którą traci się życie ;)

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.