25 stycznia 2019, Mateusz Tomczak

Google informuje niektórych reklamodawców, iż zajmie się ich kampaniami

Kategoria: Ciekawostki Technologie i Firma Internet, Tematyka: Google, Producenci: Google

Eksperci Google Ads mają identyfikować kluczowe zmiany i tym samym pozwolić lepiej wykorzystać reklamy, będą modyfikować słowa kluczowe, a nawet aktualizować tekst reklam.

Niektórzy twierdzą, iż świat bez reklam byłby piękniejszy. Ciekawy temat pod dłuższe rozważania, aczkolwiek nie ulega wątpliwości, że towarzyszą nam one niemal na każdym kroku, także w Internecie. Na tym aby były jak najbardziej efektywne zależy nie tylko wszystkim prowadzącym jakikolwiek biznes czy stronę internetową i reklamodawcom, ale również Google.

„Skoncentrujemy się na Twoich kampaniach, abyś ty mógł skupić się na swojej firmie”. Tak brzmi nagłówek wiadomości e-mail, jaka w tym tygodniu rozsyłana jest do niektórych reklamodawców. Z dalszej części wiadomości jasno wynika, iż chodzi tu o kolejny krok w kierunku automatyzacji. Firma wspomina tu o ekspertach Google Ads, którzy mają identyfikować kluczowe zmiany i tym samym pozwolić lepiej wykorzystać reklamy, będą modyfikować słowa kluczowe, a nawet aktualizować tekst reklam.

Google informacja dla reklamodawców

Pomysł szybko spotyka się z mieszanymi opiniami. Niektórym się podoba, nie brakuje jednak również niezadowolonych. Chociażby dlatego, iż jest to ich zdaniem zbyt dalece posunięta ingerencja, a dodatkowo Google asekuruje się zapisami, iż prowadzone działania mogą nie przynieść jakiejkolwiek poprawy. Z drugiej strony zapewnia, iż w przypadku poniesionych strat można będzie ubiegać się o zwrot kosztów.

Głos zabrał również rzecznik prasowy Google, który wydał krótki komunikat dla portalu Search Engine.

„Nasze zespoły sprzedaży zawsze szukają sposobów na to, aby pomóc klientom uzyskać najlepsze rezultaty z reklam Google. Wprowadzamy program pilotażowy, który naszym zdaniem pomoże firmom zoptymalizować konta. Jak zawsze zabieramy opinie zwrotne klientów na temat finalnego produktu. Klienci mają pełną kontrolę nad kontem i mogą akceptować lub odrzucać zalecenia według własnego uznania.”

Osoby, które otrzymały powyższe wiadomości zostaną objęte programem automatycznie po 7 dniach. Właśnie tyle czasu Google daje na zrezygnowanie z opisywanego wsparcia. Jeśli ktoś nie zdąży? Bez obaw. Z programu można wypisać się również w trakcie jego trwania.

Źródło: searchengineland

Komentarze

  • mariusz_k, #

    google ci powie jak żyć

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.