14 września 2018, Mateusz Tomczak

Dying Light: Bad Blood dostępny w Steam Early Access - polskie podejście do battle royale

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4, Tematyka: Techland Survival horror gra akcji, Producenci: Techland

Dying Light: Bad Blood to samodzielny dodatek do Dying Light, od którego oczekiwać należy rozgrywki w formule battle royale.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami studia Techland, pierwsi gracze mogą już sprawdzać Dying Light: Bad Blood. Gra dostępna jest w ramach Steam Early Access.

Zainteresowani muszą przygotować się na konieczność sięgnięcia po Founders Pack wyceniony na 59,99 złotych. Prócz samej gry zapewnia on Golden Founder’s Mask, 3 ekskluzywne skórki dla broni, 1000 Blood bucks (wirtualna waluta) i 3 ekskluzywne skórki, które pojawią się w późniejszym czasie.

Twórcy nie ukrywają, że cały czas pracują nad grą i mają w planach jeszcze sporo poprawek. Aktualizacje mają pojawiać się kilka razy w miesiącu. Debiut w Steam Early Access oznacza jednak, że rozgrywka nadaje się już do sprawdzenia. Przypomnijmy, że Dying Light: Bad Blood stawia na zabawę dla 12 graczy i charakterystyczny dla całej serii parkour.

„Zaczyna 12, ucieka 1. Poznaj Dying Light: Bad Blood, dynamiczną grę sieciową, która w wyjątkowy sposób łączy PvP i PvE, zachowując przy tym unikalny charakter rozgrywki Dying Light.”


Data premiery finalnej wersji Dying Light: Bad Blood nie jest jeszcze znana. Plany zakładają końcówkę tego lub początek przyszłego roku. Wiadomo, że będzie ona dostępna nie tylko na PC, ale również na Xbox One i PlayStation 4. Na wszystkich platformach w modelu free-to-play.

Źródło: DL: Bad Blood

Komentarze

  • KENJI512, #

    Po muzyce widać jaka jest wiekowa grupa docelowa^^

    Podobnie chyba było z Call of Duty ;)

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.